Da ti kazujem ?!

S′g ću ti  kazujem …

Beja mala . Tako ,svi bejasmo mali ,ama a dobro se sećam kakvo sve beše tad . S′g ne pamtim nikakvo.

E ,tako …beja mala pa i tad ne bi kako sva deca .Sva deca vole da idu kod babu na selo  samo ja  -jok. Kad mi pomenu da  petaak popodne da se ide u selo ,ama čim tata dojde  od  rabotu ,mene se odma  njuška na čvori ( tako je to uvek komentarisao moj tata) dok je mama uvek davala jasnu konstataciju  na moje stanje .

-Načvorila se !

Ma šta to značilo ,jedno je bio sigurno ,ja toj  najbolje znam !!!Čudno i teško neko stanje.Nesam volela selo  i to  ti je !!! Jedino su mi kako sam odrastala bile interesantne mačće i kad žene pletu  ,predu i tkaju.E, toj me zanimalo al sam bila manečka pa ne sam mogla toj da rabotim  .A tako bi !!! A ,onda ,ne sam volela ni tej babe ,o Bože ,oprosti. Kad god nešto  zapitujem ,one vele

-Man′  se ,dete ne smetaj ni,vidiš da rabotimo ! Da su ti toj posla ne bi pituvala !

Ete ti ga sad. I tako  ti to bi i kako da volim selo ?!

Volela sam i tad i s′g mačće ! Kad i tako ,kako moram dodjem odma pitujem ,čim izleznem iz kola

-Ima li mali mačići ?

Kako dete ,sva sretna jer kad smo već došli ajd da budem fina ,ne me mama učila da budem  baksuz ,nego fino deteeee.Ali ,sve bi toj bilo lepo da me ne dočeka jak i prodoran glas moje babe ,koja veli

– Kakvo pituješ za mačće ,toj te interesuje ?! Ne pitaš za prase ,jare ,ovcu ,toj od šta će da jedeš meso ! U ,kakvo si !

Ete … i kako da se ne  čvorim ! Za kakvo se uvanem ,mislim , sas koju reč da počenem  ,neje dobro  ; za rabotu beja manečka al za čvorenje ,,golema ,,Golema čvoruga ali i golema muka !

Ajde ,prodje tako ,kad na livadu pase magare ! Mi ne smo imali nikad magare ! Ja veselo protrčka oko njega onome gleda ,a mene stra i od njega .Pa,kako ću kad ne mače !

I opet ja ,ću pitujem babu kako mu je ime . Sve nekako vabi valjda ima i magare ime .

-Kako se zove ,kako si mu nadenula ime ?  Beja sva sretna jel se baba malo oraspoložila pa ja malo da se zadevam

-Djoka ! Nadenula sam mu ime Djoka ,jel sada znaješ kako sam mu nadenula ime !!!

Opet se ja načvorim ,musavo ju gledam ,pa se čudim …Čitaše mi i bajke ,ali babe u nji ne bejaše ovakve ali ova moja je ,,neka druga ,,.

-Koje ti neje jasno ? Kakvo mudruješ ?

A ja-  ko iz topa .

-Mudrujem ,ne znam ,kako si mogla takvo ime bezobrazno da mu daš .Da me čuje tata da  me bije  kad ga oknem , ti i tvoje bezobrazno magare !

Baba crče od smejanje  a mene čvorenje jedva prodje .Još ispade da se posvadja s babu ,pa me pituju ,,Kvo je bilo ?,,Oooooo!!!

Sve je  istinita priča iz života  ,ne znam  samo koliko sam  umela da sve to autentično dočaram . Neka ovo bude post posvećen mojoj pokojnoj babi o kojoj ću tek pisati… jedno je sigurno – ja sve  više i više ličim na nju !  To sada baš volim !!!

Hvala i mojim bloger drugaricama koje j me ohrabriše ,,za pisanje ,, pa sad kako bude 😉

 

 

 

 

5 thoughts on “Da ti kazujem ?!

Оставите одговор

