Kad mama piše pesme

80657466_7399241184fe.png

Jednoga dana ,po povratku iz škole moja malena devojčica došla je sva zabrinuta jer je imala jako težak domaći zadatak ;da  napiše pesmicu na temu – mesec.Naravno pomoć roditelja je dozvoljena čak i preporučena .Znači mame i tate pišu pesmice.

Uistinu težak zadatak za roditelje jer kome je do pesmice u ,,ovo vreme ,,.Ali ,moj slučaj je potpuno drugačiji …

Ja obožavam ovakve zadatke ! Kako je moje ozareno lice potvrdilo moje stanje i osećaje, mojoj devojčici je laknulo ,samo što je ona mislila da ja to tako jednostavno , po sistemu -stavim u šerpu i skuvam !A ne ! Treba mi inspiracija !!!To je bilo malo teže da joj objasnim jer se ona jedno samo mislila  kako neće  doneti domaći zadatak .

Ali ,gle čuda ! Inspiracija došla usred noći ,jer ja sam mama koja jako malo spava .Zapisah sve to nekako u polumraku ,ujutru složih ideju i eto pesme,odnosno pjesme … jer ja s maternjeg prevodim na službeni .Ponekad sam malo smešna zbog toga ali nema veze,makar tako kažu moja deca jer nije im prirodno kad pričam ijekavicu .

Za pesmu smo dobili pohvale uz to da ,mi nikad ne lažemo i odmah kažemo …Mama je pisala pjesmu !

i evo pesme ili pjesme ,kako god ,to nama nije bitno …

mesec

M J E S E C

U vedrini noći ove ,sjaje zvjezde nebom plamte

a mjesec ih nebom prati

k′o da im je mati.

Malo se on pravi važan!

Nekad crven,nekad žut,

Nekad lopta ,nekad srp.

Nebom plovi noći ove

Da donese djeci snove .

Ah,gle čuda !

Zora rudi!

Gdje nestade mjesec mio ?

Šta se desi ? Šta se zbilo?

Ne brinite djeco draga !

Opet će on nama doći,

I donjeti sanak mio ,ma gde bio!

I razgrne gusti mrak

da otjera djeci strah!

2 thoughts on “Kad mama piše pesme

  1. Evo mene…i nije mi jasno kako do sad nisam vidjela tvoj blog „da ti kažem“. Pod hitno moram kod očnog doktora…hahahaaa.
    Vidim ja, ti si baš pjesnička duša, super ti je pjesmica….
    A sad odoh pročitati i ostale postove.
    Ćao.

Оставите одговор

